Sabtu, 18 Jun 2011

Ini video berbaur lucah !

Dalam melalui hari-hari yang dipenuhi dengan pembaziran masa maka aku terjumpa video ini . Maaf kerana aku berkongsi video kelucahan ini kerana aku juga manusia hebat biasa yang punya nafsu macam lu orang juga . Jadi harapan aku agar lu orang memaafkan aku kerana hormon aku ketika ini begitu memuncak sehingga membuatkan aku tidak mampu untuk berfikir dengan waras ketika menulis entri ini . Maafkan aku kalian . 









Bastard ! Ini bukan kelucahan tapi ini jijik eiiyarks ! Aku berani kompom lu orang mesti tak play pon . Bachul ! . Aku amek video ni dekat kari ngeri . Lu orang mesti pernah dengar kan ? So agak2 kalau lu orang rasa diri lu orang kental so bole cabar diri sendiri dengan layan sampai stim blog ni . haha .

p/s : dasar lelaki kejam ! sebab tu awek ni makan muntah !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan