Khamis, 30 Jun 2011

Kematangan .

im coming home baby ! 

OK ini hari aku nak sentuh bab kematangan pasal makin lama aku rasa aku dah cukup hensem untuk cakap pasal matang .
" Aku mahu matang sebab nampak ensem bila matang "
Haha itu adalah ayat yang selalu aku pegang masa zaman aku baru nak matang . Matang kalau bagi lelaki adalah pertama kali wet dream dengan kata lain air maninya keluar tanpa paksaan . Akil baligh la tu . 1st time aku wet dream aku ........... . 




Oh terlalu sweet untuk aku cerita !

Sebenarnya aku dapat rasa kematangan aku semakin berkembang kalau nak dibandingkan dulu dan semua orang pon macam tu jugak kan . Benda macam ni lebih buat aku bersyukur pasal aku rasa kepuasan aku semakin bertambah bila aku sedar yang aku semakin matang . Syok bila kadang-kadang kita nampak matang dalam berfikir . Cool beb . Tapi aku sedikit ralat bila ada satu benda aku x berapa nak matang . Aku pon tatau pasal apa . Lu orang nak taw ? Emm pasal nafsu. *gentle betol mengaku

Even laki ada 1 saja nafsu tapi susah nak control . Semua asek nak lepas ja . Pompuan lak nafsu belambak ada sampai 9 tapi reti lak control . Ayam betol ! . Jap , jap lu orang jangan la jumud sangat pk pasal nafsu seks saja . Semua perbuatan kita ada kaitan dengan nafsu la . Apa sahaja kemahuan kita adalah didorong dengan nafsu . Jadi pasal control nafsu aku nampak macam aku kurang matang lagi . Tu maksud aku .

Mulai saat dan ketika ini aku mahu kematangan aku seiring dengan umur aku . Biarlah muka aku yang comel ini sering kali difikirkan terlalu muda tetapi hakikatnya umur aku sudah lebih dari kecomelan muka aku . Aku optimis bahawa kelemahan aku dalam mengawal nafsu akan dapat diatasi kelak apabila aku berkahwin nanti. tapi bila ? erk ! 

p/s : semakin aku matang semakin jauh cinta itu .
 

5 ulasan:

  1. nape semakin matang semakin jauh cinta itu?

    BalasPadam
  2. semakin kita matang, semakin dekat cintakan Allah. =)

    cinta manusia akan hadir insyaAllah..

    BalasPadam
  3. adakah anda sudah cukup matang ?

    BalasPadam