Selasa, 11 Oktober 2011

Antara kucing & pompuan .

Hai kucing hai pompuan .

Antara kucing dan pompuan ni aku perasan ada benda yang kejam . Benda apa yang kejam ?
Orite biar aku cerita sama lu orang apa benda yang kejam antara kedua-dua makhluk nih.

Sekarang aku nak tanya dgn lu orang semua , antara kucing dgn manusia siapa tuan ? Kompom la manusia tu tuan pada kucing tu kan . mana ada kucing jadi tuan pada manusia . Tapi  lu orang pikir btol2 manusia tuan atau kucing yang jadi tuan  ? ok cuba lu orang tengok kucing di seluruh pelusuk bumi atau awek lu orang punya kucing .


makanan siapa yang sediakan ? 





tempat tinggal  yang selesa .






Semua tu siapa yang sediakan , kompom la manusia !




so apa yang kucing kena buat ? jilat bulu sendiri , main-main dengan tali , kejap2 lari kejap2 jalan . Paling sempoi adalah Zzz Zzz . Hidup kucing ni macam raja semua benda manusia kena sediakan . Jadi kucing ni ibarat raja dan manusia hanyalah khadam kpd kucing . sekali tengok memang manusia tuan dan kucing hanyalah haiwan peliharaan . Tapi bila tengok banyak2 kali yang jadi tuan ialah kucing . Manusia yang berkhidmat utk kucing . Kucing yang rilex2 kan . mengayat kucing betina sebelah rumah , bertumbuk dgn kucing jantan liar . itu saja .

sekarang baru aku nak cerita pasal pompuan . sama juga dengan hubungan laki dan pompuan . kadang2 bila aku tengok dari satu sudut , memang laki yang jadi ketua , pemimpin keluarga , ada bini ada anak2 . Tapi bila tengok dari sudut lain , pompuan yang memiliki suami . bini yang jadi tuan dan dia yang akan tentukan hidup laki dia . nak keluar rumah x boleh . nak tengok bola dengan kwn2 x bole . kena balik awal . nak beli PSP pon kena tnya dulu . apa kejadah ni ? aku ingat laki yang jadi tuan pada keluarga tapi kadang2 ada jugak yang jadi macam ni . xpa la maybe ada reason si bini tu buat mcm tu . laki dia entah2 memang stok gatai gila babi punya . kalau da kawen , masing2 ada hak ke atas pasangan sendiri .

tapi kalau stil dalam couple . belum kawen lagi dah control macam2 . setiap sejam mesti kena buat repot . call tanya ada kat mana dengan siapa .  haha kronik sangat dah tu . nak jadi tuan pon agak-agak la. bia kawen dulu . ini belum apa2 mau control hidup dah .

KEJAM sangat !




jadi kepada yang stil virgin , gunakanlah masa yang ada ini untuk buat apa saja yang lu orang nak tanpa ada kongkongan setinggi 18 meter !  masa bujang hanya sekali !


p/s: saya sayang tuan saya ! erk ~

3 ulasan:

  1. kuikui. yg p/s tu amat menggelabah! HAHA!! tp sungguh la, kalau asyik repot sape leh tahan doe. RIMAS. HAHA!

    BalasPadam
  2. haha . repot xkesah asalkan yang patut2 udah la .

    BalasPadam
  3. pempuan mana ada misai...hahaha.kantoi pondan..hahah

    BalasPadam